Jeps. Pee niinko Perjantai ja väsymys päälle.
Lasten kansa touhuilu on oikiasti yllättävän rankkaa. Sanon minä, joka en ole pahemmin heijjän kansa ennen näitä au pair juttuja toiminut. Tai kun on 2 villiä viikaria tyttöä, sekä siihen päälle alta 3kk poika, niin on siinä oma hommansa. Tänään ensimmäistä kertaa vielä pojan kansa olin kunnolla kaksin pitemmän pätkän. Välillä tuli jo olo, että kuinka sen lapsen sammuttaa, kun tuntu et sitä itkua ei saa loppumaan millään. :D Mutta loppuihan se. Sitä ennen sain kyllä äänihuulia viritellä ja muistella kaikkia lastenlauluja. Oisittepa kuullu... mutta onnistui. Poika tyytyväisenä. Täten siis tuumaan vain, että nostan oikeasti hattua kaikille äiteille ja isille. :D Taitolaji.
Mutta nyt...oman aikani herrana, vajoan täällä sängyn syövereihin. Ihanaa. Koko vkl jälleen vapaata siis. Huomenna nukun hyvällä omallatunnolla. Sitten muuta kuin keskusta suunnaksi.
Nyt ei kyllä ajatus luista, joten parempi jatkaa kirjottelua vaikka Sunnuntaina. Vois uppoutua ite seuraavaksi tuonne serkkutytön aussiblogiin.
Hyvääää viikonloppua! =)
Hehhee, minäkin tulin tänne pyörähtämään oman blogin päivityksen jälkeen! On tosi kiva lukea näitä ja kuulla, miten menee. Vaikuttaa, että kaikki on oikein mallillaan, vaikka onkin tottakai arjen pieniä haasteita aina edessä. Etenkin sinun kieltä on todella kiva lukea, ihana tuttu murre - keep on going! Ja haaskoo viikonloppua sinnepäin :)
VastaaPoistaHeh, mulla on alkanu tulla vakioksi vierailut sun blogissa säännöllisin väliajoin. Onhan se kiva lueskella, että miten menee muualla. :)
VastaaPoistaKyllä, kaikki on ok, innolla aina uutta tekee ja katselee. Välillä ikävänpuuskat kotia kalvaa, mutta kestän sen.
Mutta jatketaanpa bloggailua kumpainenkin. Mukavaa alkavaa viikkoa teille sinne jo tässä vaiheessa! =)
Muistupa mieleen kerta eräs, kun erään pikku Emmin vanhemmat oli iltaa hummailemassa ja allekirjoittanut oli lapsen vahtina.
VastaaPoistaNiin kauan oli eräs pikku Emmi hiljaa, kun sitä kantoi ympäriinsä olohuonetta ja keittiötä, van auta armias, jos eteisestä erehtyi makuuhuoneen puolelle niin huuto tuli.... :)
Loppuihan se, aikanaan se huutokin ja uni tuli. :)
Hih, voi ei. :D On sitä tainnut olla melkoinen kiljukaula itsekin nappulana. Että tässä sit nyt omaa lääkettä maistellaan. :)
VastaaPoista