Sain Maakelta "tunnustustehtävän", elikkä vastailla 10 erilaiseen kysymykseen. Vastailun jälkeen tarkoitus laittaa kiertoviestiä eteenpäin taas seuraavalle bloggaajalle, sekä lukaista toki hänenkin vastausensa. Kiitos Maake. :)
Minä puolesta laitan tätä eteenpäin serkulleni Anulle. Ole hyvä, pientä iltahommaa. :)
..ja nyt ne 10 kysymystä..
1. Suosikkiväri: Keltainen ja oranssi kamppailee aikalaill samoilla linjoilla keskenään. Käytännöllisyys noissa väreissä vaatetuksen kannalta toki asia erikseen, mutta tykkään kuitenkin.
2. Suosikkieläin: Hevonen, kissa sitten heti siinä perässä.
3. Suosikkinumero: Tämmöistä ns.turhaa tietoa, mitä nyt en yleensä kyllä ees mieti. Mutta taitaapa olla numero 3.
4. Suosikki alkoholiton juoma: Hankala sanoa. Taitaa olla joku ihana, raikas tuoremehu.
5. Facebook vs. Twitter: No vanaha kaveri Facebook tottakai.
6. Intohimoni: Tämä lista on kyllä lähes loputon. No, mutta heti kärkeen tulee mieleen kaikki syötävä, elikkä äitin ruuvista ja lepomuksista kaupan karkkihyllylle mennään. Sitten mm.luonnossa seikkailu/vaeltelu ja laukkailu hevosen kanssa, myöskin itsekseen jalan. Talvisin hiihtäminen kun kelit on hyvät. Kesällä tottakai aina niin ihana mökkeily suurta herkkua. Sekä inspiraation sattuessa piirtäminen ja maalailu.
7. Saada vai antaa lahja: Tämä kyllä menee ihan tasan kummankin puolelle.
8. Suosikkikuvio: Tjaah. Tässäpä hankala kysymys. Varmaan joku tribaali tms. En nyt oikiasti keksi mitään tähän hättään. :D
9. Suosikkiviikonpäivä: Hankala tämäkin. Toisaalta maanantai, kun uus viikko alussa. Mutta ehkä se on kuitenkin lauantai, kun sillon on yleensä vapaata, joten saa tehdä kaikkea mukavaa eikä tarvi (yleensä) niin paljoa kelloon katsella.
10. Suosikkikukka: Sievä ja pieni metsätähti.
Hassu juttu jota en ymmärrä.. miksi fontti ja koko vaihtelee kirjaimissa kesken kaiken? :D En sitä kyllä vaihtanut. Nooh, mutta jos nyt ei siihen liikaa takerru.
VastaaPoistasulla on ihan superihana tyyli ja blogi :) jatka todellakin samaan malliin ;D !!
VastaaPoista♥ leave-world.blogspot.com
Kiitoksia paljon Derya! :) Minäpä jatkan ihimeessä.
VastaaPoista