torstai 8. joulukuuta 2011

Elossa ollaan-päivitys

Elossa ollaan, vaikkakin oon kärsiny suunnattomia laiskuudentunteita tätä blogia kohtaan. Tikusta ei jaksa asiaa vääntää, ja jos vääntää, niin sillon on toivottavaa olla hoksottimet mukana hommassa, että ei kirjota aivan läpiä päähänsä. Vaikka millonpa nämä kirjotukset tänne yleensäkkään ois mihinkään bestselleriin verrattavissa. ;)

Edellis viikonloppuna kävin Ankan kanssa laukku- ja talvitakkimetsällä. Lähettiin matkaan apinanraivolla ja asenteella, että reissussa mennee tovi jos toinenkin. Onni oli myötä, ja löydettiin Ankalle takki heti toisesta kaupasta jonne astuttiin. Jos tarkkoja ollaan, niin kaksi kipaletta. Kun halavalla saa, niin sama ostaa, ei tarvi sitten Suomessa maksaa itteään rappiolle niistä... niinpä niin. Seuraava kauppa, ja kas kas... sieltähän löysinkin sitten uuden, vedettävää mallia olevan matkalaukun, jotta on taas mitä perässään rettuuttaa. Vanhassa laukussa toki vielä henki pihisee, mutta maailmaa nähneenä en voi luottaa siihen enää niin täysin. Ja onhan toki tavaraa sen verran, että kyllä siihen laukun jos toisenkin tarvii. Kaikenkaikkiaan kaupungilla meni ehkä reilu tunti, joten siitä mielissään pompittiin ratikkaan ja oikeen liputkin ostaa päräytettiin, vaikka kovasti olin pummireissun kannalla.
Illalla suunnattiin pitkästä aikaa kaupunginsykkeeseen keskustaan. Täytettiin kuvut jo minulle tutussa paikassa, jonka jälkeen suunnattiin palanpainikkeelle kivenheiton päähän "Rooster's" nimiseen -tässäkin blogissa jo aiemmin mainittuun- kapakkaan. Siinä aikamme notkuttiin ja pian paikalle tuli pari muuta suomityttöä jenkkityttö seuranaan. Ilta jatkui hyvässä hengessä, kutsuimme itsemme mm.Espanjalaisporukan pippaloihin, joissa joku tovi käytiin hillumassa. Kohteliasta kaavaa noudattaen vietiin kioskin halvinta (?) viiniä (noin 4e) pari pulloa mukanamme. Meni kaupaksi, ainakin meille. Jossain vaiheessa iltaa tultiin siihen tulokseen, että "kaikki tiet johtavat Celticaan", joten sinne siis. Celtica on siis irkkupaari, joka löytyy inhokkilistaltani, mutta silti aina löydän itseni sieltä. Kumma juttu... yö veny aamuun saakka, ja Sunnuntaina silmienalusia kaunisti tummahkot juovat.

Viikko vierähtänyt tähän saakka nopeasti, ajatukset Suomessa ja Joulussa. En vaan malta oottaa, lento siis 16.12. =)
Tulevana viikonloppuna edessä vielä käyntiä kaupungilla, toivon mukaan joululahjojen merkeissä. Lauantaina sitten vietetään myöhäiseen vaiheeseen jääneet pikkujoulut suomipoppoon kanssa. Pakollinen tonttulakki kaaliin ja jouluvalot vilkkumaan siis.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti